فراموشی در کار نیست نهایتش دیگه حرفی ازش نمیزنی...
آدما از یه جایی به بعد واسه هم تکراری میشن .. اگه از اون به بعد هنوزم بتونن از تکرارِ هم لذت ببرن اونجاس که معلوم میشه :
" آدمدرستیوانتخابکردهبودن .. "
همیشه حواسمون به رفتن هاست ولی کاش
یه بارم به نرفتن ها فکر کنیم اونایی که
دلشون رو شکوندیم ولی باز هم موندن..
هرکسی تو کتابِ زندگیش؛
یه فصلی داره که حتی تو خلوت خودش
دوست نداره اونو دوباره بخونه...