فراموشی در کار نیست نهایتش دیگه حرفی ازش نمیزنی...
آدما از یه جایی به بعد واسه هم تکراری میشن .. اگه از اون به بعد هنوزم بتونن از تکرارِ هم لذت ببرن اونجاس که معلوم میشه :
" آدمدرستیوانتخابکردهبودن .. "
همیشه حواسمون به رفتن هاست ولی کاش
یه بارم به نرفتن ها فکر کنیم اونایی که
دلشون رو شکوندیم ولی باز هم موندن..
هرکسی تو کتابِ زندگیش؛
یه فصلی داره که حتی تو خلوت خودش
دوست نداره اونو دوباره بخونه...
هیچ حسی قشنگتر از نوتیفی نیست که برات نگرانه، تو اون نقطست که دنیا اگر به وجودت اهمیت نده برات مهم نیست،همون یه نفر حواسش بهت باشه با کل دنیا برابری میکنه...
گاهی وقتام چشاتو باز میکنی و خودتو نمیشناسی، نمیدونی کجایی و چیکار میکنی. همه چیز برات گنگ و غیرقابل درکه، نمیتونی تغییرات خودتو قبول کنی اما رفته رفته میفهمی نه، اون منِ قبلی کجا و این کجا، اون منِ پر انرژی کجا و این ادم بی هدف کجا، اون منِ سرحال کجا و این ادم که میشینه گوشه اتاقش افکار و اهنگاشو بغل میکنه و باهاشون به هرکجای دنیا سفر میکنه کجا... خلاصه یهو خودت نیستی و یهو متوجه این میشی و این اتفاق زمانی میفته که اون ادمی که تغییرت داده میره.