آندیا!
اونجا که هریپاتر میگه: هرچی بیشتر اهمیت بدی بیشتر از دست میدی.
فروغ فرخزاد :
چه دنیای عجیبی است،
من اصلا کاری به کار هیچکس ندارم و همین
بیآزار بودن من، با خودم بودنِ من،
باعث میشود که همه دربارهام کنجکاو بشوند .
+این خیلی منه(:
چرا حرف نمیزنیم؟
چرا اون موقع که باید حرف نمیزنیم؟
چرا از چیزی که باید حرف نمیزنیم؟
چرا با کسی که باید حرف نمیزنیم؟
چرا شفاف حرف نمیزنیم؟
ببین میدونم دوسم نداری برات مهم نیستم
میدونم که قول دادم عاشقت نباشم
میدونم قول دادم فراموشت کنم
ولی ببخش
من هنوز دوست دارم
میدونم قلبم رو شکستی میدونم
ولی هنوز عاشقتم هنوز وقتی اسمت میاد میزنم زیر گریه
هنوزم برام مهمی کاش بشه این متن رو بخونی و بفهمی چقد دوست دارم...
آدما خودشون تصمیم میگیرن که به کی اهمیت بدن و کیو نادیده بگیرن پس الکی تلاش نکن اولویت اول زندگی کسی باشی .