eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
چه میدانی ، شاید کسی داشتنت را با خدا نجوا می‌کند
عاشقی دل می‌دهد،معشوقه‌ای دل می‌برد بُرد در بُرد است و من مشغول حسرت بردنم..
دل ز تن بردی و در جانی هنوز درد ها دادی و درمانی هنوز..!
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ولی اینو فهمیدم که آدمیزاد برای بخشیدن آدم هایی که دوسشون داره چه دروغ هایی که به خودش نمیگه
بدترین نوع پشیمونی همونیه که بعد از گفتن احساسات بهت دست میده..
من فک میکردم تو واگعی ای ولی بهم ثابت کردی توعم مث بقیه کیکی.
سخت تر از این که میدونی بهش نمیرسی و بازم دوسش داری ؟
"مَرا هنگامِ رفتن در بَغل کردی ولی اینکار.. دقیقا مثلِ بسم‌اللهِ یک قَصاب میماند،"
وقتی بین دوراهی عقل و احساست گیر میکنی؛ هر راهی رو بری ی روزی حسرت اون یکی داغونت میکنه :)
'دلی یا دلبری؟ یا جان و یا جانان؟ نمی‌دانم! همه هستی تویی، فی‌الجمله، این و آن نمی‌دانم'