eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
بدترین نوع پشیمونی همونیه که بعد از گفتن احساسات بهت دست میده..
من فک میکردم تو واگعی ای ولی بهم ثابت کردی توعم مث بقیه کیکی.
سخت تر از این که میدونی بهش نمیرسی و بازم دوسش داری ؟
"مَرا هنگامِ رفتن در بَغل کردی ولی اینکار.. دقیقا مثلِ بسم‌اللهِ یک قَصاب میماند،"
وقتی بین دوراهی عقل و احساست گیر میکنی؛ هر راهی رو بری ی روزی حسرت اون یکی داغونت میکنه :)
'دلی یا دلبری؟ یا جان و یا جانان؟ نمی‌دانم! همه هستی تویی، فی‌الجمله، این و آن نمی‌دانم'
حتی اگه به روزی چشات از یادم بره صداتو چجوری فراموش کنم؟!
این‌دنیا‌که‌نشدداشته‌باشمت‌شاید‌اون‌دنیابتونم؛')
او زندگی نمیکرد؛ صرفا زنده بود برای کسی که دوستش دارد .
هیچ وقت به هیچ آدمی نشون ندید که روش حساسید، دست میزاره رو نقطه ضعفتون، تا میتونه از طریق نبودنش شمارو نابود ميكنه .
کم کم متوجه میشی که تنها بودن واقعا بهتر از نزدیک بودن به کسیه که گاهی رفتارش جوریه که انگار نمیخواد با تو باشه، تو رو منتظر میذاره، و حتی باعث میشه احساس تنهایی کنی.