وقتی بین دوراهی عقل و احساست گیر میکنی؛
هر راهی رو بری ی روزی حسرت اون یکی داغونت میکنه :)
'دلی یا دلبری؟ یا جان و یا جانان؟ نمیدانم!
همه هستی تویی، فیالجمله، این و آن نمیدانم'
هیچ وقت به هیچ آدمی نشون ندید که روش حساسید، دست میزاره رو نقطه ضعفتون، تا میتونه از طریق نبودنش شمارو نابود ميكنه .
کم کم متوجه میشی که تنها بودن واقعا بهتر از نزدیک بودن به کسیه که گاهی رفتارش جوریه که انگار نمیخواد با تو باشه، تو رو منتظر میذاره، و حتی باعث میشه احساس تنهایی کنی.
در بی حوصله ترین،گیج ترین،سردرگم ترین،ناراحت ترین،غمگین ترین و تیره ترین حالتی ام که میتونم باشم .