eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
"مَرا هنگامِ رفتن در بَغل کردی ولی اینکار.. دقیقا مثلِ بسم‌اللهِ یک قَصاب میماند،"
وقتی بین دوراهی عقل و احساست گیر میکنی؛ هر راهی رو بری ی روزی حسرت اون یکی داغونت میکنه :)
'دلی یا دلبری؟ یا جان و یا جانان؟ نمی‌دانم! همه هستی تویی، فی‌الجمله، این و آن نمی‌دانم'
حتی اگه به روزی چشات از یادم بره صداتو چجوری فراموش کنم؟!
این‌دنیا‌که‌نشدداشته‌باشمت‌شاید‌اون‌دنیابتونم؛')
او زندگی نمیکرد؛ صرفا زنده بود برای کسی که دوستش دارد .
هیچ وقت به هیچ آدمی نشون ندید که روش حساسید، دست میزاره رو نقطه ضعفتون، تا میتونه از طریق نبودنش شمارو نابود ميكنه .
کم کم متوجه میشی که تنها بودن واقعا بهتر از نزدیک بودن به کسیه که گاهی رفتارش جوریه که انگار نمیخواد با تو باشه، تو رو منتظر میذاره، و حتی باعث میشه احساس تنهایی کنی.
اینجا 2.1k نشه؟😞🦖
آدم عاشق باشد و نتواند به کسی بگوید غم انگیز نیست؟
در بی حوصله ترین،گیج ترین،سردرگم ترین،ناراحت ترین،غمگین ترین و تیره ترین حالتی ام که میتونم باشم .