مرز بین: نپرسیدن چون "به من ربطی نداره" و پرسیدن چون "به تو اهمیت میدم" ، خیلی نازکه.
مغزم درد میکند از گوش دادن به کلمات تکراری و کلیشه اطرافیان؛ اگر مغزم توان داشت "حتما" قاتل همه آنها میشد.
اینکه من عاشق تر بودم یا تو
مهم نیست
اینکه تو بازم بی معرفتی کردی و رفتی
بازم مهم نیست
بعد رفتن تو
دیگه هیچی مهم نیست