eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
من واسه داشتنت خودمو از دست دادم :)
هدایت شده از ꜱɪʟʟᴀɢᴇ
امروز از بغل آدمی رد شدم که یه غریبه بود غریبه ای که تاریخ تولدش و میدونستم غریبه ای که از غذای مورد علاقش خبر داشتم غریبه ای که کلی خاطره با هم داشتیم...
تنهایید؛ باور کنید.
مگه اشک چقدر وزن داره که با گریه کردن انقد سبک میشیم؟
یه وقتاییم آدم ته دلش غصه میخوره چون میخواد به طرف بگه؛ ببین،نکن،دوست داشتنم داره تموم میشه! دارم رهات میکنم.. ببین تورو خدا اینجوری نکن. ولی نمیتونه(:
یک عمر گذشت و عاقبت فهمیدیم از دل نرود هر آنکه از دیده رود..
آدم گریه دختریو که خیلیا منتظرن اشکشو پاک کنن در نمیاره که ، میاره؟
بذار برو تنهام بذار همه کثیفن حتی بال پروانه ها..
دورت بگردم یادته یه روز گفتم نرو همه چی درست میشه؟ یادت میاد؟ الان همه چی درست شده . دیگه بیای هم نمیخوامت .
یه جا خوندم نوشته بود 《دل بکن تا جون نکنی》نمیدونه اون دل کندنه خودش جون کندن حساب میشه
وای بر من،تو هَمانی که امیدم بودی؟!