eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
آدما همیشه بعد از اینکه آسیب میبینن تغییر میکنن :)
همه آرام گرفتند و شب از نیمه گذشت آنکه بر خواب نرفت من بودمو من بودمو بـس ..
من عادت دارم به این شکستنا..
ولی حقیقتش من دیگه از خودم بودن خستم....
اما در این زمانه که درمانده هر کسی از بهرِ نان شب ، دیگر برای عشق و حکایت مجال نیست.
عاشقی یک نفرین است. مانند نفرین هایی که در قصه ها می خوانیم و علیه اش کاری نمی شود کرد و فقط باید صبر کنی تا افسونش پایان بگیرد.
تو آخرین حوصله و ذوق من ، برای دوست داشتن یه آدم بودی. 🙂
وقتی حستو میگی مغرور میشن ، فک میکنن بهشون نیاز داری .. نمیفهمن که فقط یه حسه ؛ هر وقت اراده کنی میتونی خطشون بزنی !
فشار روانی فقط اونجا که دلت از کسی میگیره که میخوای براش بمیری :)
تو میای با یه آدم هی بد رفتاری میکنی، هی سرد رفتار میکنی، هی تحویلش نمیگیری ‌.. اون هی مهربونی میکنه، هی دورت میچرخه، هی حرفای خوب بهت میزنه .. بعد یهو یه روزی تو به خودت میای، باهاش مهربون میشی، گرم میگیری باهاش، دنبال یه فرصتی که باهاش حرف بزنی .. اما اون آدم دیگه مهربون نیست ‌‌ اصلا دیگه آدم سابق نیست.