eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
هر ستاره یک نشان از غم و دلتنگیِ من، آسمان را بفرستم که بدانی همه جا یاد تو‌ام؟:)
پنهان ز نظرها ، نظری جانبِ ما کن.
رام نشو ، اشك نریز . . قوی بمون . با کولی برقص ؛ با اهلی بخون :)
به معجزه ثانیه ای لبخندش می برد غم سالی را
هر چی بیشتر میگذره؛هر چی عاقل تر میشی یاد میگیری دورتو خلوت کنی، کمتر بحث کنی، به خودت اهمیت بدی؛خودتو دوست داشته باشی،تو فکر پیشرفت خودت باشی و برای خواسته هات تو سکوت تلاش کنی و بجنگی .
اگه من از اول توقع هر چیزی از هر کسی داشتم حتی تو، وضعم خیلی بهتر بود، ولی خب همیشه بهت نگاه متفاوت داشتم و فک میکردم فرق میکنی و همین که همیشه منو از پا درمیورد ..
ما میتونیم دلتنگ چیزایی بشیم که تا حالا ندیدیم و لمس نکردیم.
چشم ها نه یک نگاه و نه یک داستان ، تکه ای گم شده از قلب ها را به دوش میکشند . !
شاید باید اینطور میشد ، ماجرای من .