نمیدونم میفهمین چی میگم یا نه
ولی بعضی وقتا دلم میخواد بهش پیام بدم و بگم:
جدی دلت تنگ نمیشه یا داری شوخی میکنی؟!
از یه جایی به بعد دوست داشتن به حرف نیست
توی نگاه آدما نقش میبنده
بهش نگاه میکنی توی دلت میگی
- دوستت دارم، اونم صداتو میشنوه و بهت لبخند میزنه..!
میدونی
بعضی وقتا
میشینم باهات حرف میزنم
باهات غذا میخورم
باهات موزیک گوش میدم
اما وقتی به خودم میام
میبینم تو خیلی وقته رفتی
خیلی وقته من موندم و "خیالت"