eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
بدترین حس؟ حرف نزدن با کسی که عادت داشتی همیشه باهاش حرف بزنی .
میدونی واقعیت چیه هیچ کس نمیدونه توچته حتی اونایی که بیشتر از بقیه میدونن ازت هم نمیدونن تو واقعا با چی درگیری و دست و پا میزنی..
نکنه ما بریم و دنیا قشنگ شه!
‏ما بیش از اندازه قوی بودیم به کسی تکیه نمی دادیم با کسی از دردهایمان نمی گفتیم و از کسی کمک نمی خواستیم ، ما به قیمت همین قوی بودن، از پا در آمدیم! قوی بودن را برای ما بد تعریف کرده بودند🧘🏻‍♀️.!
یه پست دیدم که پسره گفته بود : اون دختر لیاقت بهتر از منو داره ولی من طاقتشو ندارم که با یه نفر دیگه ببینمش ، پس باید بهتر از قبل بشم همینقدر قشنگ ؛)
کلی حرف دارم واسه گفتن ولی یادم نیس .
- من‌ آن ستاره‌ی شب زنده دار امیدم !
شاید به‌خاطر اشکای خودم ببخشمت ولی به‌خاطر اون غمی که تو چشمای مامانم میبینم نمیبخشمت
آدمای زندگیتو بچین کنارهَم ، ببین کی منظم کنارت میمونه . . ‌!
آدما گاهی از خوبی خودشون واسه آدمای بدی که لیاقشتو نداشتن عذاب می کشن . . . ؛)