میدونی واقعیت چیه
هیچ کس نمیدونه توچته حتی اونایی که بیشتر از بقیه میدونن ازت هم نمیدونن تو واقعا با چی درگیری و دست و پا میزنی..
ما بیش از اندازه قوی بودیم
به کسی تکیه نمی دادیم با کسی از دردهایمان نمی گفتیم و از کسی کمک نمی خواستیم ، ما به قیمت همین قوی بودن، از پا در آمدیم!
قوی بودن را برای ما بد تعریف کرده بودند🧘🏻♀️.!
یه پست دیدم که پسره گفته بود :
اون دختر لیاقت بهتر از منو داره
ولی من طاقتشو ندارم که با یه نفر دیگه ببینمش ، پس باید بهتر از قبل بشم
همینقدر قشنگ ؛)
شاید بهخاطر اشکای خودم ببخشمت
ولی بهخاطر اون غمی که تو چشمای مامانم میبینم نمیبخشمت