شاید یه جایی همین نزدیکیاس، اون راهی که واسه نجات دنبالش میگردیم ، شاید تو یه رها کردنه یا یه گذشت یا یکم تلاش کردن یا حتی یه بلند شدن کوچیک ، فقط باید درست تر نگاه کنیم ، همین اطرافه ، ذهنتو از گره ها خلاص کن چشماتو رو تاریکی ببند و رو به روشنی و چیزای خوب باز کن ، پیداش میشه ،میبینیش .
ولی بنظرم آدما خیلی خوب میفهمن کی دوسشون داره کی نداره، پس خیلی خودتونو خسته نکنین برای ثابت کردن حستون .
اینکه یه زمانی مهم بودی دلیل نمیشه همیشه مهم بمونی، من آدمی رو میشناختم که واسه دیدنش کلی ذوق داشتم، اما الان میبینمش راهمو کج میکنم، مراقب زمان از دست رفته باشید .
من دلم میخواد یه بار بخوام بشه،همون موقع که ذوقشو دارم بشه،همون وقتی که منتظرشم بشه،نه دیگه وقتی که بیخیال شدم؛
بهم میگین چرا درداتو نمیگی؟ :)
دلم میخواد بگما!
ولی هر دفعه ک گفتم فقط با ی پوکر مواجه شدم :)
نامه ای به آدم هایِ قبلی زندگيم :
از خودم بابت دوست داشتن شما معذرت میخوام،
ارزشش رو نداشتید .
جنگ بین مغزی که میخواد بمیره و بدنی که میخواد زنده بمونه . .
تعریفی بهتر از این برای افسردگی؟!