eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
حقیقتش اینه که حالم خوب نیست ؛ عصبانیت و ناراحتی و خستگی داره از پا در میارتم ؛ قسمت بدش اونجاست توو نقطه ای از زندگیم ایستادم که هیچکی نیست حالم براش مهم باشه.
‏زندگی‌اش تقلای بیش از حد برای هرچیز بود؛ برای فراموشی، برای به دست آوردن و برای نگه داشتن:)
﮼کلمات کم میارن از وصفِ حالِمون .
‌حرفاتون تو ذهن آدم میمونه بفهمید چی میگید!!
باورش سخته ولی بعضیا فقط از روی عادت باهامون در ارتباطن ن دوست داشتن :)
ما را عجب غمیست که گفتن نتوان !
انقد خستم که اگه بگن فردا میمیری ، امشبُ جشن میگیرم :)
ولی کاش یکی بود بهم میگفت؛ بشین رو به روم و از چیزایی که فکر میکنی واسه هیچکس مهم نیست و هیچکس نمی‌فهمه برام بگو ! واسه من مهمه،من میفهمم:)..
وقتی غم داشتم میومدم پیش تو .. الان که تو خودت غمی کجا برم ؟! بگو الان کجا برم که غمامو یادم بره :)؟..
اونجایی که سعید صاحب علم میگه: شبیه کودکی که پیش رفیقاش زمین خورده؛ درونم بغض بی رحمیست،اما کم نیاوردم..
ولی من فقد تو رو میخام..