eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
‌حرفاتون تو ذهن آدم میمونه بفهمید چی میگید!!
باورش سخته ولی بعضیا فقط از روی عادت باهامون در ارتباطن ن دوست داشتن :)
ما را عجب غمیست که گفتن نتوان !
انقد خستم که اگه بگن فردا میمیری ، امشبُ جشن میگیرم :)
ولی کاش یکی بود بهم میگفت؛ بشین رو به روم و از چیزایی که فکر میکنی واسه هیچکس مهم نیست و هیچکس نمی‌فهمه برام بگو ! واسه من مهمه،من میفهمم:)..
وقتی غم داشتم میومدم پیش تو .. الان که تو خودت غمی کجا برم ؟! بگو الان کجا برم که غمامو یادم بره :)؟..
اونجایی که سعید صاحب علم میگه: شبیه کودکی که پیش رفیقاش زمین خورده؛ درونم بغض بی رحمیست،اما کم نیاوردم..
ولی من فقد تو رو میخام..
چقد این روزا حالمون بده‌،
‏شبی رو یادمه ک از ترس اینکه فرداش امتحانمو خوب ندم تا خود صبح بیدار بودم؛‏ الان که به اون شب فکر میکنم خندم میگیره! دنیام چقد کوچیک بود :) فرضا ک امتحانمو بد میدادم خب ک چی؟ مگه دنیا به اخر میرسید؟ ن :) میخوام بگم ی زمانی ی چیزی برات اونقدر مهمه ک ب خاطرش روح و روانتو ازار میدی اما همون چیز ی سال بعد ممکنه کاملا برات بی اهمیت باشه! میدونم همین الان یاد یکی از دغدغه هات افتادی اره همونی ک تو ذهنته! زیاد به خاطرش خودتو اذیت نکن :) میدونی شاید سال بعد،دیگ حتی بهش فکرم نکنی. بیخیال =) سعی کن فقط بزرگش نکنی خب؟ :)
من چنانم که محال است کسی درک کند...!