eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
مارا غم هجران تو بد واقعه ای بود
کاش نبودم ..
گاهی وقتا وقتی زیادی داری سعی میکنی یکیو از دست ندی،خودتو از دست میدی...
جایی دورتر از خودم ایستاده ام به تماشای کسی که جای من زندگی می‌کند چه بی رحمانه تنهاست و چه به ناچار قوی..
ظاهر شیرین نمی پوشاند نهان تلخ را ..
به انتظار نبودی ز انتظار چه دانی
ما از تبار بغضیم ؛ آسودگی روا نیست !
اینو یادت باشه هیچوقت نمیتونی در خونه ایی رو بزنی که یه روزی تموم شیشه هاشو شکوندی .
دلم میخواد به آدمای دورم بگم من فعلا حالم خوب نیست، میشه دست از دوست داشتنم برنداری تا دوباره بیام ؟
چه تنهايی عميقی‌ست دوست داشتن كسی كه هرگز نيست ..
سالها ناگفته ماند این شرح درد ؛ سالها ..