eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
‌‌ در دلم فریاد بود ، در نگاهم اشك ، در گلویم بغض ، اما بلندتر از همه ، می‌خندیدم
«دل دادم و دل بستم و دلدار نفهمید؛ رسواۍ‌ جهان گشتم و آن یار نفهمید!'
‌‌به گوشم میرسه حرفات ولی ارزش واکنش نداری!
در حسرت یاری که یار دگران است ..🙂
من هیچوقت نتونستم دل کسیو سهم خودم کنم .. هیچوقت بودنم کنار کسی آرامبخش نبود هیچکس عاشق خنده هام نشد هیچوقت کسی بودن یا نبودن منو حس نکرد من کسیو ندارم که دوسم داشته باشه همیشه خودم بودم و قلبی که بارها زیر دست و پا له شد :)..
دل حسرت دیدار ط دارد ...!
‌ تو اصلا میدونی گریه کردن بی صدا چقد سخته؟!
دلم برای اون احساس غربت و غمه سنگینی که قبلا داشتم تنگ شده انگار الان هیچ هویتی ندارم.
تو که نیستی از خودم بی خبرم.
برات آرزو میکنم یکی رو پیدا کنی که باعث شه دوباره از ته دل بخندی ، غذاتو با اشتها بخوری و همه چیز برات قشنگ تر شه . یکی که باعث شه دوباره دیوونه باشی و شادی رو زیر پوستت احساس کنی. برات یکی رو آرزو میکنم که باعث شه با زندگی آشتی کنی...