من هیچوقت نتونستم دل کسیو سهم خودم کنم ..
هیچوقت بودنم کنار کسی آرامبخش نبود
هیچکس عاشق خنده هام نشد
هیچوقت کسی بودن یا نبودن منو حس نکرد
من کسیو ندارم که دوسم داشته باشه
همیشه خودم بودم و قلبی که بارها زیر دست و پا له شد :)..
دلم برای اون احساس غربت و غمه سنگینی که قبلا داشتم تنگ شده
انگار الان هیچ هویتی ندارم.
برات آرزو میکنم یکی رو پیدا کنی که باعث شه دوباره از ته دل بخندی ، غذاتو با اشتها بخوری و همه چیز برات قشنگ تر شه . یکی که باعث شه دوباره دیوونه باشی و شادی رو زیر پوستت احساس کنی. برات یکی رو آرزو میکنم که باعث شه با زندگی آشتی کنی...