بعضی از آدم ها منتظر نمیمونن تا ترک بشن و بجاش ترک میکنن . نه صرفا بخاطر غرور و هزارتا کوفت دیگه نه فقط بخاطر اینکه یجایی یروزی اونی که خیلی دوستش داشتن ترکشون کرده و اونا دیگه حوصله ی دردسرای بعد ترک شدن رو ندارن
آندیا!
- کاش منم یه آدمی مثلِ ابی داشتم ڬ وقتی گریه میکردم و حالم خراب میشد بهم میگفت ؛ ‹ وقتی تو گریه می
اونجا که شاملو میگه:
"برای تو، برای چشمهایت، برای من، برای دردهایم، برای ما، برای این همه تنهایی، ای کاش خدا کاری کند"