eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
هیچوقت حتی فکر نمی‌کردم از دست دادن آدما آنقدر سخت باشه..
آندیا!
زیبایی‌ماه؛
زیبایی‌ماه؛
آروم بخواب جان ِ‌من :)
کاش آدم می‌تونست یه وقتایی جایی باشه که دلش اونجاست . . .
ولی وقتی دلتنگ کسی هستی، تبدیل به آدم دیگه ای میشی :)
یک آدم را دوبار پیدا نمی‌کنی حتی در همون آدم . .
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛
ازلحاظ‌زیبایی؛)
- گرچه بر روۍ‌ سرم ریخته آوار خودم بلدم تکیہ‌ کنم باز بہ‌ دیوار خودم :)!
گفتی که جبران میکنی ، گویم کدامین درد را ؟
بعضی از آدم ها منتظر نمیمونن تا ترک بشن و بجاش ترک میکنن . نه صرفا بخاطر غرور و هزارتا کوفت دیگه نه فقط بخاطر اینکه یجایی یروزی اونی که خیلی دوستش داشتن ترکشون کرده و اونا دیگه حوصله ی دردسرای بعد ترک شدن رو ندارن
آندیا!
- کاش منم یه آدمی مثلِ ابی داشتم ڬ وقتی گریه می‌کردم و حالم خراب میشد بهم میگفت ؛ ‹ وقتی تو گریه می‌
اونجا که شاملو میگه: "برای تو، برای چشمهایت، برای من، برای دردهایم، برای ما، برای این همه تنهایی، ای کاش خدا کاری کند"