eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
به که بگویم که امید من تو بودی؟
دیدین وقتی چسب نواری روکاغذ می چسبونید، موقع کندنش ی لایه از کاغذ جدا میشه؟ شایدم پاره بشه! دل کندن هم همین جوریه :)
میدونی بزرگترین بدی که در حقم کردی چی بود؟ من به خاطر تو دیگه نمیتونم باور کنم کسی واقعا منو از ته دلش دوست داشته باشه ..
وقتی یکی داره تو جمع صحبت میکنه حرفش رو قطع میکنن تو بهش توجه کن و بگو راستی داشتی یه چیزی میگفتی‌!؟ شعور یعنی همین.
تو کی بودی که حتی غصه نبودنت هم قشنگتر از بودن بقیس:)
عقیده دارم انسان‌ها فقط یک بار عمیق تجربه میکنند. آن‌ها یک بار عاشق می‌شوند آنان تنها یک بار از ته قلب می‌خندند و فقط یک بار با تمام وجودشان اشک می‌ریزند مابقی تکرار است عقیده دارم انسان‌ها فقط یک بار احساس میکنند!
نباید یادت بره که وقتی همه تو سختیات ولت کردن رفتن، کی پیشت موند و کمکت کرد.
خیال می‌کنم هرچه را که می‌شد گفته‌ام، و حالا دیگر وقت سکوت است. سکوتی آنقدر عمیق که همچون مهی غلیظ آدم را فرا بگیرد، بپوشاند و در سراشیب دامنه‌ای دفن کند.
یه چیز رو خوب می‌دونم؛ اینکه همیشه گوشه‌ی قلبم بودی! وقتی امیدوار بودم،وقتی ناامید بودم،وقتی خندیدم،وقتی اشک ریختم! وقتی به آینده نگاه می‌کردم،وقتی درگیر گذشته بودم! تو،توی همه‌ی این لحظه‌ها بودی! خودت نبودی،اما همیشه گوشه‌ی قلبم موندی! با وجود تو فهمیدم گاهی می‌شه یه نفر رو نداشت، اما همیشه عاشق موند ..
کجا دانند حال ما سبک‌ باران ساحل ها .