eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
کاش همونی بشه که صائب تبریزی میگه، من باشم و تو.. تو باشی و من:) بیخیال تمامی این کره خالی پر از دروغ ..
اگر آمدی به دلت بد راه نده شهر همان شهر است کوچه همان کوچه خانه همان خانه... فقط من کمی مرده ام !
حال بحران زده ام معجزه میخواهد و بس ..
اگه دختر یا پسری باهاتون زود صمیمی شد حتماً نمی خواد مختونو بزنه یا پا بده شاید تربیتش اینجوری بوده که برا همه دور از جنسیت ارزش قائل شه.
بعضی وقت‌ها یه تیکه‌هایی از قلبت برای همیشه تو یه چیزهایی جا می‌مونه و تو فقط باید همون‌جا رهاش کنی و بری.
دستاشو گرفتم گفتم بدوییم! یک دو سه بدو! دویدم، افتاد، ندویید .. درست مثل وقتی که بهش گفتم تا اخرش باهمیم؟ چیزی نگفت، نبود، نموند ندویید ..
با کسی که اولین بار دوست داشتن و با شما تجربه میکنه درست رفتار کنید نمیگم لزوما دوسش داشته باشید نه ولی اگه دوستشم ندارید کاری نکنید تا آخر عمرش حالش از هر چی دوس داشتنه بهم بخوره .
زندگی من در چند کلمه : از هرچیزی که میترسیدم اتفاق بیوفته ، اتفاق افتاد .
نبودی،ندیدی غممو شبا ..
روحی،جسمی،فکری،مالی،ظاهری و باطنی دیگه نمیتونم .
کاش میتوانستم ازت دست بکشم ولی حیف که نمیشه....