زندگی همینقدر عجیبه که پارسال یه ادمایی تو زندگیت بودن که فکر میکردی ابدی بودن و الان نه برات مهمن نه خبری ازشون داری .
این متن و پین کن یه جایی که مدام چشمت بخوره؛ بیخود حسرت یه چیزایی رو نخوری « هر آدمی بهترین هم که باشد، اگر زمانی که باید باشد، نباشد، همان بهتر که نباشد »
زمین گِرد نیست
آقای گالیلۀ عزیز !
وگرنه من
پس از این همه جستجو
خودم را که باید مییافتم !
بزرگترین بدی زندگی اینه که
هیچ وقت اون چیزی رو که می خوای همون لحظه نداریش
یه زمانی بهش می رسی
که دیگه برات مهم نیست!