زمین گِرد نیست
آقای گالیلۀ عزیز !
وگرنه من
پس از این همه جستجو
خودم را که باید مییافتم !
بزرگترین بدی زندگی اینه که
هیچ وقت اون چیزی رو که می خوای همون لحظه نداریش
یه زمانی بهش می رسی
که دیگه برات مهم نیست!
ولی بدترین رابطه ای که میتونه باشه
رابطه ایه که برای شما جدی باشه
برای طرفتون سرگرمی
خیلی مراقب باشید درگیرش نشید !
اون لحظه ای ک؛
نت گوشیتو روشن میکنی و میبینی هیچ پیامی ازش نداری :)
یکی از بدترین لحظه هاست =)
وقتی داری از زندگیم میری اونقدر به رفتنت ادامه بده و دور شو که هیچوقت نتونی برگردی چون هیچکس دیگه اینجا منتظر تو نیست !
اگه چیزی و یا شخصی رو واقعا دوست داری اجازه بده که بره و از دستش بدی، اگه برگشت تا ابد برای توعه، اگه برنگشت از اول هم برای تو نبوده و قرار هم نیست که باشه پس فراموشش کن .