eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
زمین گِرد نیست آقای گالیلۀ عزیز ! وگرنه من پس از این همه جستجو خودم را که باید می‌یافتم !
بزرگترین بدی زندگی اینه که هیچ وقت اون چیزی رو که می خوای همون لحظه نداریش یه زمانی بهش می رسی که دیگه برات مهم نیست!
اسمتو توی قلبم 《حسرت》گذاشتم...
قشنگی صداتو هیچ وقت یادم نمیره:)
ولی بدترین رابطه ای که میتونه باشه رابطه ایه که برای شما جدی باشه برای طرفتون سرگرمی خیلی مراقب باشید درگیرش نشید !
اون لحظه ای ک؛ نت گوشیتو روشن میکنی و میبینی هیچ پیامی ازش نداری :) یکی از بدترین لحظه هاست =)
+کسی ک عاشق باشه برمیگرده؟ -کسی ک عاشق باشه نمیره عزیزم :)
از قشنگ ترین حس های دنیا میشه به الویت بودن اشاره کرد .
وقتی داری از زندگیم میری اونقدر به رفتنت ادامه بده و دور شو که هیچوقت نتونی برگردی چون هیچکس دیگه اینجا منتظر تو نیست !
اگه چیزی و یا شخصی رو واقعا دوست داری اجازه بده که بره و از دستش بدی، اگه برگشت تا ابد برای توعه، اگه برنگشت از اول هم برای تو نبوده و قرار هم نیست که باشه پس فراموشش کن .