اگه بخوام وضعیتمو توصیف کنم باید بگم :
دریا طوفانیه، قایق سوراخه، پارو هم شکسته ولی انگیزه زیاده خیلی زیاد، از کوسه هم نمیترسم ..
اگه فقط یه تجربه از این دنیا داشته باشم اینه که اصرار واسه موندن آدما هیچ نتیجهای نداره جز اینکه بعد از یه مدت به خودتون لعنت میفرستید که چرا غرورتونو الکی الکی خدشهدار کردین؛ رفتنی رو رهاش کنید بره.
یه اتفاقایی تو زندگی هست که آدمیزاد باید
حتما تجربه کنه تا یه سری چیزا ملکه ذهنش
بشه
اینکه همیشه نباید ببخشی
همه نباید باهات راحت باشن
به همه نباید اجازه بدی نظر بدن
و همیشه نباید صدِ خودتو واسه آدمی بذاری
که حتی صفر خودشو واست نمیذاره .