یه اتفاقایی تو زندگی هست که آدمیزاد باید
حتما تجربه کنه تا یه سری چیزا ملکه ذهنش
بشه
اینکه همیشه نباید ببخشی
همه نباید باهات راحت باشن
به همه نباید اجازه بدی نظر بدن
و همیشه نباید صدِ خودتو واسه آدمی بذاری
که حتی صفر خودشو واست نمیذاره .
میدونم بعضی روزا آدم جالبی برات نیستم و یکمم رو مخم بعضی وقتا هم حرفای چرت و پرت میزنم و عصبیت میکنم یه وقتایی هم ناخواسته از روی حسودی یا هرچیز دیگه اذیتت میکنم ولی خب هیچکس نمیتونه به اندازه من دوست داشته باشه.
خوبه برای آدمی که دوستت داره بجنگی ولی اصلا خوب نیست برای اینکه یکی دوستت داشته باشه بجنگی ، یه فرق خیلی بزرگی بینشون هست.