eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی ‏تهِ رابطه اونی راحت ميره كه همه تلاششو كرد واسه حفظش ، ولی نشد .
میدونم بعضی روزا آدم جالبی برات نیستم و یکمم رو مخم بعضی وقتا هم حرفای چرت و پرت میزنم و عصبیت میکنم یه وقتایی هم ناخواسته از روی حسودی یا هرچیز دیگه اذیتت میکنم ولی خب هیچکس نمیتونه به اندازه من دوست داشته باشه.
خوبه برای آدمی که دوستت داره بجنگی ولی اصلا خوب نیست برای اینکه یکی دوستت داشته باشه بجنگی ، یه فرق خیلی بزرگی بینشون هست.
یا قدر همو می‌فهمین یا «نبودن» بهتون می‌فهمونتش.
به نصیحت نیازی نداریم. گاهی فقط نیاز داریم بشنویم که در تحمل رنج زندگی تنها نیستیم.
من سندروم «آدم درست، زمان اشتباه؛آدم اشتباه، زمان درست» دارم.
دلم یکیو میخواد که اینقد خوب باشه که ندونم چرا با منه.
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
من دیگه خسته شدم از اینکه اشتباه کنین،دلمو بشکنین،بعد بگین ببخشید شرمنده،ولی دیگه نمیبخشم