میدونم بعضی روزا آدم جالبی برات نیستم و یکمم رو مخم بعضی وقتا هم حرفای چرت و پرت میزنم و عصبیت میکنم یه وقتایی هم ناخواسته از روی حسودی یا هرچیز دیگه اذیتت میکنم ولی خب هیچکس نمیتونه به اندازه من دوست داشته باشه.
خوبه برای آدمی که دوستت داره بجنگی ولی اصلا خوب نیست برای اینکه یکی دوستت داشته باشه بجنگی ، یه فرق خیلی بزرگی بینشون هست.
من دیگه خسته شدم از اینکه اشتباه کنین،دلمو بشکنین،بعد بگین ببخشید
شرمنده،ولی دیگه نمیبخشم