eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
بهترین تراپی قطع ارتباط با آدماس‌ ‌.
"منو نمی‌خواد" غریب ترین جمله‌ی تاریخه :) سال‌ها می‌گذره و هنوز دردِ نخواستن، بزرگترین خلأ روحت میشه :)
خواستم بگم : خدایا اون یه نفر از هشتاد میلیون مالِ خودت دیگه نمیخوامش ! [ واگویه های من،جلد پانزدهم،صفحه 17 ]
اون تاریک ترین لحظاتشو تنهایی گذروند و تظاهر به خوب بودن حالش کرد در حالی که پر از احساسات سرکوب شده و خشمهایی بود که سالها در درونش حبس شده بودن ..
میخوام تبدیل بشم ب ی نبودن طولانی :) ی جوری ک وقتی اسمم میاد بگن؛ -اون؟ خیلی وقته ازش خبری نیست، معلوم نیست کجاست :)
نباید منی که حوصله هیچکسو ندارم ولی موقع حرف زدن با تو با حوصله ترین آدم میشم رو تنها بزاری‌‌ و بری .
آندیا!
زیبایی‌ماه؛
زیبایی‌ماه؛
بودی یه فرد فاقد لیاقت .
چیزهایی هستند که هرگز نمی‌توانیم به دست فراموشی بسپاریم و خاطراتی که هرگز نمی‌توانیم محو کنیم. این‌ها همیشه مثل یک سنگ آسیاب روی سینه‌مان سنگینی می‌کنند.
-هیچ اتفاقی فراموش نمی‌شه ؛
انسان اندوهش را فراموش نمی‌کند، بلکه خود را وادار می‌کند آن را تاب بیاورد.
هی گفتیم: حرف است فراوان و دگر حوصله ای نیست .. از مصرع دومش غافل شدیم "از بغضِ عمیقِ به گلویم گله‌ای نیست .."