eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
من میدونم نباید خسته شد میدونم نباید بُرید میدونم زندگی ادامه داره؛ فقط دلم میخواد ی وقتایی ، ی جایی وایسم بگم خسته ام ! و یکی بفهمه چی میگم نه اینکه بشنوه هاا بفهمه چی میگم !:)
من میگم برام مهم نیست ولی به خاطرش یه هفته سردرد میگیرم.
من بغض تو گلوتو میفهمم،غم تو چشماتو میفهمم،خستگی روحتو میفهمم،حال بدتو میفهمم،حتی حست هم میتونم از تو چشمات بخونم، کسی بهتر از من تورو بلدت نیس اینو مطمئنم،ولی تا وقتی خودت نخوای نمیتونم کمکت کنم،نمیتونم خوبت کنم،فقط میتونم پابه‌پات غصه بخورم و باهات گریه کنم :)
هنوز باران می‌آمد؛ خیره به آسمان لب زد.. - منو دل بریدن از تو؟ چه محال خنده‌داری !
کاش نپرسین چرا انقد ساکتی ، باور کن من امتحان کردم هیچکدومتون نمیفهمین حرفای منو :)
باید بهتون بگم که هیچکس نمیتونه آدم دیگه‌ای رو درک کنه،هیچکس چون هیچوقت توی موقعیت اون آدم قرار نگرفته...
ببین،من هیچی نخواستم! فقط خواستم به جز من به کسی توجه نکنه! خیلی وقتا میدونستم اشتباه از اونه،ولی باز من معذرت خواهی کردم... خیلی وقتا میدونستم که اون اشتباه کرده،ولی باز من از دلش درآوردم... هیچ منتی هم نیستااا،چون دوسش داشتم‌... من تمام تلاشمو کردم،تمام وقتمو گذاشتم که همه چی درست بشه! و در ازای اینا فقط ازش خواستم،به جز من به کسی نگاه نکنه... که،اونم نتونست....!
بعضی موقع‌ها، خودمون دوست نداریم حالمون خوب شه؛ چون «درد»، آخرین حلقه‌ی اتصالمون به چیزیه که از دست دادیم.
دلم خودم را میخواهد جدا از غم .
دیدی میگن اون تو وقت خالیش باهام حرف میزد من وقتمو خالی میکردم تا باهاش حرف بزنم؟ اره همون .