آدم هایی که همیشه تکیه گاه دیگران بودن وقتی مشکلی پیدا میکنن تنهایی رو بیشتر دوست دارن چون، عادت به تکیه کردن ندارن .
آندیا!
غمگینترین داستان کوتاهو نیما یوشیج گفته؛ دیدمش گفتم منم! نشناخت او:)
اونجایی که اخوان ثالث میگه :
خواهم که به خلوت کده ای از همه دور ،
من باشم و من باشم و من باشم و من ..
انگار دو نفر درونم هستند
یکی میخواهد تمام دنیا را ببیند و دیگری حتی نمیخواهد اتاق رو ترک کند .
بالاخره یه روز یکی میاد تو زندگیتون که گذشتتون رو میشوره و با خودش میبره یه جوری که هر چقدرم فکر کنید دیگه حتی یادتون نمیاد تا قبل از اومدنش چجوری زندگی میکردین .