از لحاظ روحی احتیاج دارم یکی از راه برسه و بهم بگه :
"من داشتم همه چیزو میدیدم؛
تو خیلی خسته شدی.
بقیهشو بسپر به من، درستش میکنم."
قشنگترین متنی که امروز خوندم:
با آدمایی که دوسشون دارید حرف بزنید؛ وقتی ناراحتن، وقتی خوشحالن، وقتی عاشقن، وقتی دلخورن و نمیتونن ببخشن، وقتی غصه امونشونو بُریده، وقتی اعصابشون خورده...
آدمیزاد اگه حرف نزنه، باید تنهایی بار درداشو به دوش بکشه؛ حرفِ دل آدمارو پیر میکنه؛ حرف بزنید.
یه ماجرای ناراحت کننده؟
دیگه کسی بابت ناراحتیت ازت دلیل نمیخواد، برعکس وقتی خوشحالی همه میپرسن خبریه؟!
این یعنی غم داره برامون عادی تر از همیشه میشه...