بعضی وقتا هم هیچکس حرفاتو نمیفهمه.
بعد میری تو تنهایی خودت میشینی و به این فکر میکنی مگه چقدر دردت عمیقه که متوجه اون دردت نمیشن؟
یه دیالوگ قشنگی تو فیلم پل چوبی بود میگفت:
حال آدما بد نميشه كه خوبيش كم ميشه
الان حال من كم خوبه، خيلى كم.
اون لحظهای که نیاز داری فورا با یکی حرف بزنی و هیچکسو پیدا نمیکنی، بی شک میتونه جز بدترین لحظات زندگی باشه :)!!
دروغ تو هیچ حالتی جایز نیست مگر به مادر ، بذار فکر کنه غذا خوبه ، هوا خوبه ، حالت خوبه ، کلا همه چی رو به راهه .
او رفت
و صبر رفت
و تحمل تمام شد
از هم گسست سلسلهی اختیار ما
گفت از تو یاد میکنم
اما وفا نکرد
یادش بخیر
یار فراموشکار ما...(: