eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
کاش‌دوباره‌مال‌من‌شی،ولی‌ایندفه‌تابه‌ابد.‌‌
بعضی وقتا هم هیچکس حرفاتو نمیفهمه. بعد میری تو تنهایی خودت میشینی و به این فکر میکنی مگه چقدر دردت عمیقه که متوجه اون دردت نمیشن؟
یه دیالوگ قشنگی تو فیلم پل چوبی بود می‌گفت: حال آدما بد نميشه كه خوبيش كم ميشه الان حال من كم خوبه، خيلى كم.
اون لحظه‌ای که نیاز داری فورا با یکی حرف بزنی و هیچکسو پیدا نمیکنی، بی شک میتونه جز بدترین لحظات زندگی باشه :)!!
عذاب میکشم وقتی میبینمت نمیتونم بیام بهت بگم چقدر دوستت دارم ..
‏دروغ تو هیچ حالتی جایز نیست مگر به مادر ، بذار فکر کنه غذا خوبه ، هوا خوبه ، حالت خوبه ، کلا همه چی رو به راهه .
وفاداری هرکس بیانگر ارزش خودشه ، نه میزان لیاقتش.
آندیا!
زیبایی‌ماه؛
زیبایی‌ماه؛
‏فقط 'شنبه' ها میدونن آدما چقدر حرفشون حرف نیست
‌او رفت و صبر رفت و تحمل تمام شد از هم گسست سلسله‌ی اختیار ما گفت از تو یاد می‌کنم اما وفا نکرد یادش بخیر یار فراموشکار ما...(: