گاهى اوقات تصمیم به تمام کردن یک رابطه حتى اگر به قیمت شکسته شدن قلبتان تمام شود ، بزرگترین لطف در حق خودتان است.
هر آهنگی رو که گوش میدم منو یاد یه خاطره میندازه
در واقع من به آهنگ گوش نمیدم من به خاطره هام گوش میدم
یه استاد حقوق داشتیم
میگفت:
"چیزی رو که تا آخر نخوندی
نه جواب بده نه امضا کن."
پایان ترم بعد از آخرین سوال نوشته بود:
"در پاسخنامه چیزی ننویسید"
همه افتادن
دوست عزیز، این کلمه «ببخشید» مال موقعیه که مثلا پات اشتباهی میره رو کفش یه نفر، یا مثلاً توی خیابون اشتباهی میخوری به کسی، وقتی آگاهانه قلب یکیو میشکنی یا وقتی میدونی اگه کارایی بکنی و اون بفهمه خیلی خیلی ناراحت میشه، نباید انتظار داشته باشی با ببخشید همه چیز به روال قبل برگرده.
کاش اون لحظه هایی که یکی ازت میپرسه حالت چطوره؟!
و تو میگی خوبم یکی باشه بغلت کنه و بگه میدونم خوب نیستی :)