eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
دوست عزیز، این کلمه «ببخشید» مال موقعیه که مثلا پات اشتباهی می‌ره رو کفش یه نفر، یا مثلاً توی خیابون اشتباهی می‌خوری به کسی، وقتی آگاهانه قلب یکیو می‌شکنی یا وقتی می‌دونی اگه کارایی بکنی و اون بفهمه خیلی خیلی ناراحت می‌شه، نباید انتظار داشته باشی با ببخشید همه چیز به روال قبل برگرده.
از آدمایی که به اندازه نیازشون باهام مهربون میشن متنفرم .
‌‌‏بغلم کن و بگو درست می‌شه همه‌چی...
کاش اون لحظه هایی که یکی ازت میپرسه حالت چطوره؟! و تو میگی خوبم یکی باشه بغلت کنه و بگه میدونم خوب نیستی :)
تلاش نکن پیدا شی، برای کسی که از قصد گمت کرده .
فقط اون حسی که نمیدونی چته ولی دلت میخواد گریه کنی...
هنوز اونقدر آدم خوب وجود داره، که نیازی نباشه رفتار زشت کسی رو تحمل کنی. اونقدر احساس وجود داره، که نیازی نباشه تنفر یا بی‌تفاوتیِ کسی رو انتخاب کنی. اونقدر اندیشه‌های مثبت وجود داره، که نیازی نباشه افکار منفی و سیاه کسی رو همراهی کنی. فقط باید شجاعت تصمیم گیری، ترک کردن و تغییر رو داشته باشی.
‌ دوست داشتن هیچوقت به معنای همیشه موندن نیست!
هرگز از دوری این راه مگو! و از این فاصله ها که میان من و توست و هرگاه که دلت تنگ من است، بهترین شعر مرا قاب بکن به نگاهت بگذار! تا که تنهایی ات از دیدن من جا بخورد! و بداند که دل من با توست و همین نزدیکی ست ..
هدایت شده از 𝖢𝗁𝖺𝗅𝗅𝗇𝗀𝖾 ʾʾ
— میان ِصفحه‌ي‌ ِصد ُیازده 💘 : [ گاهي‌‌ ما‌فکرمیکنیم مبهم بودن راه ِفرار ِخوبي‌‌ست ؛ شاید هم فکرمیکنیم که اگر منتظر بمانیم زماني‌ مناسب براي‌ ِرویارویي‌ و بیان ِاحساس ِدروني‌ درست فرا میرسد که بتوانیم بدون ِدغدغه تصمیم بگیریم و از همه‌چیز مطمئن باشیم ؛ نه ! ابهام هیچوقت به هیچ رابطه‌اي‌ کمك نکرده ]‌ — مقصد ِنامه : آندیا ! ⊰ — پست‌شده از طرف ِ: |ژاکـــــاو|