eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
؛ همیشه رفتن و رفتن ، از آمدن چه خبر؟
من گمان می‌کردم که برای دلباخته کردنش باید لبخند بر لبانش بنشانم، ولی هربار که می‌خندید این من بودم که عاشقش می‌شدم
او تندخو نبود ؛ آنها از سمت شکسته‌اش به او نزدیک می‌شدند !
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
برایم نامه بنویس ؛ یک نامه‌ی تو می‌تواند مرا امیدوار و دلگرم کند و سختی این روزها را قابل تحمل کند : )
تو بوی رنگی، تو بوی چوبی، تو بوی کتابی، تو ترکیب قشنگ خاک و بارونی، تو مثل ته دیگ ماکارونی، ترکیب خفن نون و پنیر خامه ای و سبزی، تو مثل یه آسمون آبی با ابرای تیکه تیکه شده ای، تو به اندازه نوازش انگشت رو کلیدای پیانو قشنگی، تو مثل یه مسافرت با رفیقایی، به اندازه اهنگ مورد علاقم بهم ارامش می‌دی، تو مثل هر چی حس خوبه تو زندگی منی، تو همه قشنگی های زندگی واسه منی.
بی توجهی من رو آزار میده، وقتی یه چیزی آزارم بده تنها میشم، سکوت میکنم، سرد میشم، گوله میشم، می‌افتم تو حوض نقاشی، شنا هم که بلد نیستم، غرق میشم، تموم میشم، تمومم نکن خب؟:))
هیچ‌کس نمی‌داند،پشت این چهره‌ی آرام در دلم چه میگذرد! کسی نمی‌داند، این آرامش ظاهر و این دل ناآرام چقدر خسته‌ام می‌کند...
مرا دیوانه ات نامیده بودند نباشی بعد از این نامی ندارم ..
تو حتی از مآه هم زیباتر بودی ..
بودنت قشنگه ، داشتنت قشنگتر ♡