شرح حال جوان ایرانی رو "گابریل گارسیا ماکز" گفته :
«سخت است همزیستی دائم با کسانی که دغدغه هایت را نمی فهمند اما عزیزان تو هستند»
وقتی میبینم طرف، به اندازهی من به بقیهام توجه میکنه و اهمیت میده ، تمام ذوقمو به صورت غیر ارادییی از دست میدم .!
صمیمیت از روزمره میاد. شما هیچ وقت نمیتونی با کسی صمیمی بشی، مگر اینکه از روزمرگیت براش بگی؛
از جزئیات کوچیک روز که توجهت رو جلب کردن. بنای صمیمیت اینجاست که ساخته میشه.
هیچوقت نمیتونی مجبورشون کنی که عاشقت باشن، ولی میتونی یه روز به یادشون بیاری که چیو از دست دادن.