جایگاهت تو زندگی بقیه رو میتونی تو وهلهی اول از میزان تلاششون برا اینکه ناراحتت نکن و وهلهی دوم تلاششون برا اینکه از دلت دربیارن بفهمی ..!
اونی که وقتی داری باهاش چت میکنی از توی چتت بیرون نمیره و برات ارزش قائله ، به احتمال زیاد اونی هست که در واقعیت وقتی باهاش حرف میزنی تمام حواسشو میده بهت و جدی میگیرتت ، برای حرفات ارزش قائله ، به احساست اهمیت میده و برات وقت میزاره .
یه جا خوندم نوشته بود:
توی خلوتم میشینم برات گریه میکنم، ولی وقتی میبینمت یجوری از کنارت رد میشم انگار وجود نداری؛ آدمیزاد یه وقتا مجبوره دیگه..
حالا نیاز نیست دقیقاً بدونی طرف چشه، یهسری جملهها هست که کلاً تسکینِ هر دردیه. مثل من کنارتم، باهم درستش میکنیم، تنها نیستیا، بیا اصلا دوتایی باهم غصه بخوریم.