eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
به قول محمود درویش: اولا دوستت دارم؛ ثانیا هرچی بینمان رخ داد اولی را از یاد نبر ..
واقعیت این است که کسی وجود ندارد که به او تکیه کنیم و ما تنها هستیم.
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛
فکر میکردم دارم خوب میشم‌‌.. فکرمیکردم خوشحالیو پیدا کردم..
چه کسی میداند که تو در پیله تنهایی خود، تنهایی؟
وقتی حالت خوب شد و از سیاهی رسیدی به سفیدی، هیچوقت یادت نره کی دستشو دراز کرد تا از سیاه ترین روزات درت بیاره ؛)
مُسَکِنم بودی ک؛ چرا سرطان شدی؟
‏می‌گفت‌ دردای‌ جسمی معمولا یه قسمتی از بدنو‌ تحت تاثیر قرار می‌دن‌ اما درد روحی و روانی وجودتو‌ فرا می‌گیره. تو این مواقع‌ست‌ که باید بگی "من‌ درد‌ می‌کنم" ..
پیامای قبلیتونو نخونید. پیامای قبلیتونو نخونید. پیامای قبلیتونو نخونید. پیامای قبلیتونو نخونید. پیامای قبلیتونو نخونید. پیامای قبلیتونو نخونید. پیامای قبلیتونو نخونید.
عادت خیلی بده. مخصوصا اگه به یه آدم عادت کنی، یه جورایی وقتی کنارت نیست حس میکنی تو یه سیاره دیگه تک و تنهایی. حس من نسبت به تو همینه، بهت عادت کردم و اگه نباشی پیشم انگار وسط شهربازی مامانمو گم کردم.
و خدا چاره کند این همه دلتنگی را!