eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛
ازلحاظ‌زیبایی؛)
نمیدونم درکم میکنید یا ن ولی همیشه بعد ی مدت کم کم کنار میذارنم کم کم باهام سرد میشن آخرشم انگار ن انگار منی وجود داشته :)
لازم نیست برای کسی که نمیفهمه توضیح بدی چه کارایی براش کردی و چقدر باهاش ساختی و چقدر به فکرش بودی. خودتو ازش بگیر؛ گذر زمان خودش همه چیز رو بهش میفهمونه...
‏چیزی که خوشحالم می‌کنه، همیشه دوره، کمه، چاق‌کننده‌ست، غیرقانونیه، داره مهاجرت می‌کنه، گرونه، تازه منو هم نمی‌خواد!
آره تو که ادعات میشد اینی .. دیگه ببین من چی شدم!
- بزرگ ترین اشتباه زندگیم بر میگرده به زمانی که کارای بقیه رو نادیده میگرفتم چون دوسشون داشتم و فکر میکردم این حس متقابله.
- آدما رو خسته نکنید از خوب بودن ، از مورد اعتماد بودن ، از ساده بودن ؛ این‌روزا تنها چیزی که پیدا نمیشه ، آدمیه که کنارتون بمونه ، بدون اینکه به منفعتِ خودش فکر کنه. آدما رو از آدم بودن خسته نکنید >>
↲ جدیدن خیلی حساس شدم ، آدما خیلی باید درست رفتار کنن ک بتونن منو کنارشون داشته باشن . .
چقد آدمها راحت حالِ همدیگرو بد میکنن نمیدونن یعنی حال بد کردن یه لحظه‌س ولی اون آدم برای خوب کردن حالِ خودش باید روزها و شایدم ماه‌ها با خودش کلنجار بره .
من متخصص « اهمیت دادن بیش از حد به چیزایی که نباید اهمیت بدم » هستم .
گفته بودند که عاشق بشوی میمیری (: اولین تجربه ام بود، چه می دانستم ؟