↲ جدیدن خیلی حساس شدم ، آدما خیلی باید درست رفتار کنن ک بتونن منو کنارشون داشته باشن . .
چقد آدمها راحت حالِ همدیگرو بد میکنن
نمیدونن یعنی حال بد کردن یه لحظهس ولی
اون آدم برای خوب کردن حالِ خودش باید
روزها و شایدم ماهها با خودش کلنجار بره .
هیچوقت آخرین چتت با کسی که دلتو شکست رو پاک نکن.
همیشه اونجا دلایل قانع کنندهای واسه دوباره برنگشتن پیدا میکنی …
تو رفاقت با دوستام اینجوریم که “اگر تو نری منم نمیرم” ولی اونا اینجورین که “عه تو نمیای؟ کاش میومدی”.