نمیدانم چرا اینقدر نگران هستم. نگران چه چیزهایی هستم؟ دقیقا نمیدانم. فکر میکنم دائما دارم چیزهایی را از دست میدهم.
یه جا هم عباس معروفی میگه :
و تو عزیزِ هزار نفر میشوی اما عزیزِ دلِ عزیزت نیستی،
و این غمانگیز است .
- گفت : درون قلبت چیست؟
+ گفتم : غم و رنج
- گفت : "بگذار همانگونه بماند ،
زخم همان جایی ست که نور واردت میشود .