وقتی یکیو دوس دارم اینقدر گاردمو میارم پایین که فکر میکنه اعتماد به نفس ندارم و داغونم؛ داداش من یه از خود راضی روانیام که فقط با تو خوبم .
اینطوریه که انگار یه چاقو تو قلبت باشه و خون همه جا رو برداشته باشه و همچنان ازت بپرسن چی شده؟
یه وقتایی ، بارِ بعدی وجود نداره ،
شانسِ دومی نیست ، وقت اضافه و استراحتی نیست
گاهی وقتا، یا الان هست و یا هرگز ..
در نهایت متوجه خواهید شد که چیزِ زیادی نمیخواستید ، بلکه از شخصِ اشتباهی میخواستید ..
بنظرم بهترین تعریفی که از بالغ شدن خوندم این بود میگفت « کسایی به لحاظ عقلی بالغ شدن که وقتی ازت دلخورن به جای اینکه رفتارشون رو باهات عوض کنن و قهر کنن، قشنگ میان دلیل دلخوریشونو میگن، در موردش حرف میزنن و موضوع رو حل میکنن چون میدونن ارزش یه رابطه بالاتر از غرور و دلخوری های سطحیه🙂°»
آندیا!
خیلی احمقی اگه فکر میکنی میزارم جاتو پُر کنن . .
- علی یاسینی تو کنسرتاش میگه :
پس من میخونم ، جاهایی ك میگه ‹ نامرد ›
رو شما بگید !
فک کن با اون همه زخمی ك خورده هنوز
نمیتونه بهش بگه ‹ نامرد ›.