اگ بخوام با بقیه مثل خودشون رفتار کنم،
۹٠ درصد آدمای زندگیمو سر یک ساعت اول
از دست میدم!
یه نفر یه نصیحتی بهم کرد که پشتش کلی آرامش بود؛ میگفت: «سوزنت گیر نکنه روی آدما، روی حرفا، روی اتفاقا؛ فقط رها کن؛
نیازی نیست دنبال تحلیل هرچیزی باشی.»
تشکر کردن رو یاد بگیرید، هیچکس برده شما نیست، هیچکس موظف نیست کاری رو برای شما انجام بده، هرکی هرکاری میکنه فقط اول از روی شعور و دوم از روی لطف و بزرگیشه ..
آندیا!
± حقيقت اينه ك :
- فاصله میگیریم به امید اینکه نبودنمون حس بشه و قدرمونو بدونن ، غافل از اینکه یه جوری فراموشمون میکنن ك انگار هیچوقت نبودیم ، تازه يكی دیگه هم میاد به جامون :)!