eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
بهترین توصیف لانگ دیستنس همینه که علیرضا آذر میگه: ای که نزدیک‌تری از منِ دلتنگ به من بین ما نیست به جز فاصله‌ای اجباری!
میشه دستمو بگیری ببری یجای دور؟ یجایی که هیچکس مارو نشناسه، آهنگ گوش بدیم تو خیابونا و بخندیم، سیب زمینی آتیشی بخوریم، از خاطره های بچگیامون حرف بزنیم، زنگ خونه هارو بزنیم و فرار کنیم، من واقعا نیاز دارم کنارم باشی‌، میشه این فاصله لعنتیو تموم کنی و بیای؟:)
نمیدونم درک میکنی چی میگم یا نه،؟ولی مودم اینجوریه که یهو به خودم میام میبینم باز دارم برای چیزی که قبلا چند بار کامل پذیرفتم و کنار اومدم باهاش، غصه میخورم:)))
آندیا!
زیبایی‌ماه؛
زیبایی‌ماه؛)
محمود درویش میگه که: چجوری میشه به شاخه‌ی شکسته فهموند که باد عذرخواهی کرده؟
دلش می‌خواست از اطرافیانش بپرسد : چه نیازی به رنج دادنِ من بود؟ چه چیزی از رنج دادنِ من ، نصیبِ شما شد؟
كسی که دم به ديقه مال اين و اون ميشه، ارزش ناراحتی نداره.
آدمیزاد ، تکیه گاه خوبی نیست.
آندیا!
-
راستش چیزی برای گفتن نیست‌ .
یک منطقه ای پشت جمجمه شما وجود داره که گاهی هم باید به اون پرداخته بشه.
انسان های پوچ تو خالی با دکور های زیاد.