اینکه دوست دارم ناراحتم نمیکنه
اینکه باید بی تفاوت بودنتو نسبت به
خودم تحمل کنم عمیقا قلبمو له میکنه ؛
سیاره ما دیگه نیازی به آدمای موفق نداره ، این سیاره به شدت نیازمند افراد < صلح جو ، درمانگر ، ناجی ، قصه گو و عاشق > هست
دیگه فحش دادن تاثیر خودشو از دست داده
باید بصورت عملى اون فحشها رو انجام بدم شاید آرومم کنه 💆🏻♀