- ویکتور فرانکل توی کتاب انسان در جستجوی معنی میگه :
اما دلیلی نبود که برای اشک هامون خجالت بکشیم ،
چون اشک ها شاهد شجاعت مون بودن ، شجاعت تحمل دردهامون . . !
حس تنهایی عجیبی دارم ، نه اون تنهایی که آدمها طردت کرده باشن و نخوانت.
اینطوری که نه چیزی برای حرفات پیدا میکنی و نه کلمات مناسب برای بیان کردنشون ؛