بی معرفتی از بيشعوری دردناكتره وقتی طرفت بيشعوره دست خودش نيست ولی بی معرفتی كاملا اگاهانس و اينه كه آزار ميده !
آندیا!
نوید محمد زاده تو یه سکانسی تو فیلم عصبانی نیستم به باران کوثری میگه: "نریا؛ میمیرم . ." همینقدر س
یه دیالوگ تو سریال گناه فرشته هست ك میگه :
انقدر دوست دارم که اومدم اینجا
تا بهت بگم
ته این راه میرسی به چاه
و انقدر دوست دارم
که بعدش بهت بگم
تا ته همین چاه باهاتم (':
همهی ما درحال تجربهی رنجهایی هستیم که نه میتونیم توضیح اش بدیم ، نه دیگه میتونیم خودمون تنهایی تحملاش کنیم . نمیفهمیم در کل باید باهاش چکار کرد ؛
باید خودمان نوری بر تاریکیمان بتابانیم ؛
این را هیچکس دیگری برای ما انجام نخواهد داد.