فکر میکنی سکوت من نشانه خوب بودن حالم است؟ نه عزیزم نه !
من وقتی سکوت میکنم یعنی دارم تکه تکه میشوم
همهی ما یهروزی ، یهجایی ، یهمکانی ، یهزمانی ، آدم بدهی داستان بودیم ؛ بدون اینکه بدونیم .
من فکر می کنم شجاعت، تو خونِ آدما یا فقط یه ژنِ منتقل شده نیست، وقتی تو نهایت تاریکی ایستادی و یه دفعه شروع می کنی به دنبال دریچه ای برای روشنایی گشتن، همونجا شجاعت خودشو نشون می ده.
آندیا!
همش یه حالیم . . . . هرجا میرم تو سرم یجا دیگم . . . . تموم دوستام ازم فرارین . . . .
-همهحرفامدروغبود ؛
منهنوزعاشقتم : )
بهتحستزیاده ، چهحستزیادباشه چه کم !
دلم میخواهد از زندگی مرخصی بگیرم ؛
برم سفر ، فقط کتاب بخوانم و بخوابم .
چقدر حوصله هیچچیز رو ندارم . .
اما ، چقدر میخوام و چقدر از خواستن خستهام .
همه ما فقط حسرت بیپایان یک اتفاق سادهایم ؛ که جهان را بیجهت یکجور عجیبی جدی گرفتهایم .
متنفرم از این جمله که میگن ضربه روحی از تو آدم قویتری میسازه، نه اصلا اینطور نیست کاملا برعکسه همونقدر مسخرهاس که بگن هر چقدر چشمت آسیب ببینه قویتر میشه، ضربه روحی مثل شکست تو کار و درس نیست که با تلاش و سختی بشه قویتر شد، تروما و ضربه روحی باعث میشه بیاعتماد شی، افسرده شی، کابوس ببینی، اضطراب دائم رو تجربه کنی، پس قطعا قویترت قرار نیست کنه، ولی در مقابل میتونه باعث شه که پختهتر شی، محتاطتر شی، آگاه تر شی و بدونی چجوری راهو بری تا این مشکلات برات پیش نیاد. در نتیجه عاقل و بالغتر شی، چون دیگه اینقدر قوی نیستی که تحمل تکرار تلخیها رو داشته باشی، بالغتر شدن رو با قویتر شدن اشتباه نگیریم.