- زندگی تعداد نفسهایی ك میکشی نیست . .
زندگی لحظه هاییه ك نفس ، تو سینهات حبس میشه :)!
دلشکسته ك باشی ،
ساده ترین حرفا اشکتو در میاره
دلشکستگی پیچیده نیس
یه دله و یه آسمون ،
یه بغضه با آرزوهاي ترک خورده
دقیقا به همین سادگی .
حالم ك خوبه اما دلم خونه
دلشکستههامو زیر دوش حموم میبرم
بغضامو زیر شرشر آب داغ میترکونم
تا همه فکر کنن قرمزیه چشمام از دم کردن حمومه
راستش دل شکستگی درد داره معنا نداره . .؛
- من تو را بخاطر نماندن سرزنش نمیکنم ،
تو را بخاطر راهی که مرا ترک کردی سرزنش میکنم .!
من سزاوارِ یک خداحافظیِ مهربانتر بودم .
سختترین بخش خودشناسی روبرویی با زخمهاییه ك نقشی در به وجود اومدنشون نداشتی . . ؛
اما مسئولیت ترمیم کردنشون به عهدهی توئه !(:
- وقتی یکی رو از دست میدی تجربه اولینها در نبودنش شکنجهست ، با خودت میگی : چطوری غذا بدون اون از گلوم پایین رفت ؟چطور تونستم بخوابم ؟ اولین بار جلوی آینه میری میگی چرا هستم ؟ چرا رفت و من نمردم ؟ و نمیمیری ، باز شب میشه ، صبح میشه ، میخوری میخوابی حتی میخندی و این اجبار ، بیرحمانه ترین بازی زندگیه :))'