eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
امیدارم فردا فردای بهتری باشه.. امیدوارم فردا فکرت توی سرم نباشه...
‏‌‏ولی به نظرم بدتر از همه اینه که عاشقه یه "عاشق" باشی
کاش میشد رفت.
ولی دلتنگی هم یه نوع از مرگه که نقاب داره!
خیلی طول میکشه تا بفهمی بعضی آدما بی هیچ قصد و غرضی وارد زندگیت شدن چون تشخیص این آدمای واقعی با اونایی که تظاهر به خوبی میکنن خیلی سخته
ولی کاش میتونستم یه برگه بردارم موقع هایی که بی حوصلم و دوست دارم سر به تن آدما نباشه بزنم رو پیشونیم و روش بنویسم، میشه با من یکی کاری نداشته باشین؟
کی می‌رسی به داد دل مبتلا؟
آدما حرفا و قولاشون واقعی نیست. حتی بهش فکر‌ هم نمی‌کنن فقط یه چیزی می‌گن که گفته باشن، بعد من و تو می‌شینیم به این حرفا فکر می‌کنیم، خودمونو دلخوش می‌کنیم طبق اینا برنامه‌ریزی می‌کنیم و درنهایت می‌فهمیم که اون آدم حتی یادش نمیاد چه قول و قراری با ما گذاشته، چون نه ذهنش درگیر شده و نه حتی دلش به یه سری حرفا خوش شده. لابد بعدشم می‌شینه یه دل سیر به خوش خیالی ما می‌خنده. این دلخوشی‌های یه طرفه پر از سمه، مثل یه غذای پر‌ملات که چشماتو حسابی برق می‌ندازه و وقتی می‌خوریش لذتشو با تمام وجود می‌بری ولی وقتی می‌شینه تو تنت، میوفته به جونت و ذره ذره‌ی تنتو آب می‌کنه. این حس‌های سمی هرچقدرم که ظاهر خوش رنگی داشته باشن باید دور ریخته بشن وگرنه چیزی ازت باقی نمی‌ذارن•‌‎‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‎‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‎‎‌‌‎‌‌‍‌‍
ما آدما میتونیم موفق شیم؛ میتونیم پولامونو جمع کنیم و تهش به یه جایی برسیم البته شرطش اینه کارت های اعتباریمون رمز پویا نداشته باشه؛🚶🏿‍♂
لعنت به نبودت؛
جزو انسان هایی بود که یک فرد را تا پای جان دوست میداشت؛
دیدنت یک چیز نادیده گرفتنت چیز دیگر