الاندقیقاًاونجامکهمولانامیگه:
‹ دردلرنجهاباشدکهآنبههیچ
داروییخوشنشود . .
نهبخفتن،نهبهگشتن،نهبهخوردن؛
الابهدیداریار:)
برای ما دوتا گریهام میآید ؛
ما دوتا زیادی غمگینایم ..
مثل دو پرنده ، کنار هم ، اما در دو قفس مجزا . . ')
چرا هر دف یه چیزی ازتون میخام یه بهونه ای میارین بابا شل کنین یخورده هم مثل من باشین .
بدون عشق موسیقی وجود ندارد
بدون موسیقی رویایی در کار نخواهد بود
و بدون رویا افسانه ای در کار نیست
و بدون افسانه ها از شجاعت خبری نیست
و بدون شجاعت هیچ کس قادر نیست بار غم را به دوش بکشد ؛
- بدترین حالت موقعیه ك خودت خوب نیستی میخوای حال یکی رو خوب کنی و چیزایی میگی ك خودتم قبولشون نداری !('